POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Poniższy Regulamin stanowi zasady korzystania ze Sklepu dostępnego pod adresem internetowym https://thesnapshots.pl/shop/ oraz zasady zawierania umów sprzedaży Produktów.
- Właścicielem i Administratorem Sklepu oraz danych osobowych jest Marcin Kontraktewicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą The Snap Shots Kontraktewicz, ul. Truskawkowa 6b/2, 05-515 Mysiadło, NIP 5671745362. Kontakt: +48 790563981, info@thesnapshots.pl zwana dalej Usługodawcą.
ZASADY OGÓLNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna.
- Klient może dokonać Zamówienia bez Rejestracji.
- Warunkiem dokonania Rejestracji i/lub Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu. Klient musi przestrzegać Regulaminu.
- Kupujący jest zobowiązany do podania poprawnych i prawdziwych danych. Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Sprzedawca uznaje za prawidłowe wszystkie dane Kupującego podawane przy składaniu. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony prywatnych i osobowych danych Kupującego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883, ze zm.) oraz ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, ze zm.).
- Sklep sprzedaje Produkty za pośrednictwem Internetu.
- Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do Produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.
- Sklep realizuje zamówienia na terytorium całego Polski.
ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Klient może składać Zamówienia nieustannie, ich realizacja odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00 – 18.00.
- Jeżeli Sprzedawca nie może zrealizować Zamówienia z powodu niedostępności zamówionego Produktu, zawiadomi o tym Klienta niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 3 Dni Roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Klienta. Jeżeli Sprzedawca otrzymał zapłatę – zwróci w terminie 7 Dni Roboczych całą otrzymaną kwotę. Kwota nie będzie zwrócona, jeżeli Klient zdecyduje się na inny Produkt.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, co stanowi zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
- Klient ma wgląd do postępu realizacji Zamówienia.
- Klient musi opłacić Zamówienie (w opcji z wysyłką) w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
- Czas realizacji zamówienia to 1-3 dni roboczych licząc od momentu zaksięgowania opłacenia Zamówienia.
CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania Promocji na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków promocji lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
- Promocje, zniżki, kody promocyjne w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Dostępne formy płatności to płatność za pośrednictwem serwisu PayU.
- Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne życzenie Klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury.
REKLAMACJE, ZWROTY I WYMIANA – PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Usługodawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.). Reklamację można złożyć w ciągu 30 dni roboczych od dnia otrzymania produktu.
- W przypadku Reklamacji Usługodawca w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Zwrotom nie podlegają Produkty wirtualne, takie jak nagrania szkoleń, uczestnictwo w szkoleniach itp.
- Koszty dostarczenia do Usługodawcy Zwrotu ponosi Klient. W przypadku uznania Reklamacji koszt dostarczenia do Usługodawcy Reklamacji ponosi Usługodawca.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Dane osobowe Klienta są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób nieuprawnionych.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych” (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodne z ustawą wskazaną w pkt. 2 powyżej, klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania usunięcia.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi Klientów poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na stronie internetowej. Klienci, którzy dokonali Rejestracji w Sklepie zostaną zawiadomieni o zmianie Regulaminu oraz możliwości jego akceptacji lub rezygnacji z korzystania z usług Sklepu.
- W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- Aktualny Regulamin jest opublikowany na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Spory pomiędzy Usługodawcą a Klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.